Richtlijnen/Spelregels “Sportpark De Burcht”

Beste supporters / voetballiefhebbers,

Om het verantwoord mogelijk te maken om toeschouwers te kunnen ontvangen, maakt het bestuur van vv NSC Nijkerk een aantal richtlijnen nog eens nadrukkelijk aan jullie bekend.

Uiteraard zijn naast deze richtlijnen/spelregels ook de Covid-19 regelgeving van RIVM resp.Veiligheids-en Gezondheidsregio Gelderland-Midden van toepassing.

Richtlijnen/Spelregels “Sportpark De Burcht” zijn als volgt:

• Voor alles geldt gezond verstand gebruiken.
    • Klachten? Blijf thuis en laat je testen.
    • Ben je 18 jaar of ouder; houd 1,5 meter afstand van elkaar, ook huishoudens onderling, op het gehele sport-complex.
    • Staanplaatsen langs het hoofdveld zijn gemarkeerd op 1,5 mtr.
    • Zitplaatsen tribune zijn beperkt tot de niet gemarkeerde stoelen.
    • Houd je aan de aangegeven looprichtingen buiten en binnen, in de kantine is zitten verplicht op de geplaatste stoelen.
    • Inde kantine is het maximaal aantal bezoekers afgestemd op het aantal zitplaatsen. Dus geen stoel meer beschikbaar, dan naar buiten.
    • Was regelmatig jouw handen met de aanwezige middelen.
    • Alcohol-gebruik buiten voor-en tijdens de wedstrijd is alleen toegestaan op terras bij kantine.

Indien men zich niet aan de regels houdtof aanwijzingen van medewerk(st)ers kantine en/of bestuursleden negeert kan/zal de toegang worden ontzegd.

Hoofdbestuur VV NSC Nijkerk