Sportblessure?

Fortius Fysiotherapie biedt een gratis sportspreekuur voor de beoordeling van (sport)blessures.

Alle leden van N.S.C. Nijkerk hebben de mogelijkheid om tijdens het gratis sportspreekuur bij Fortius Fysiotherapie de (sport)blessure vakkundig te laten beoordelen door onze sportfysiotherapeuten. Tijdens het sportspreekuur worden je klachten onderzocht en krijg je advies over de (eventuele) verdere behandeling hiervan. Mocht er verdere fysiotherapeutische behandeling nodig zijn, dan wordt er een behandelplan besproken.
Fortius fysiotherapie heeft contracten met alle zorgverzekeraars.
Mogelijke vervolgbehandelingen worden rechtstreeks, indien men daar voldoende voor verzekerd is, bij de zorgverzekeraar in rekening gebracht.
Ook voor advies ter voorkoming van sportblessures, kan een afspraak worden gemaakt.

Het sportspreekuur is gratis en vrijblijvend, maar wel op afspraak!

U kunt telefonisch of via e-mail een afspraak maken:

033-246 17 47 / info@fortiusfysiotherapie.nl

De leden van N.S.C. Nijkerk kunnen op de dinsdag- en donderdagavond op de club terecht voor een screening van de klachten.

Overige dagen op de praktijklocaties van Fortius in Nijkerk of Nijkerkerveen

Fortius Fysiotherapie
Rijstegoed 2                                                     Westerveenstraat 48
3863 AX  NIJKERK                                           3864 EN  NIJKERKERVEEN