Over v.v. NSC Nijkerk

De leukste voetbalvereniging van Nijkerk waar het plezier en resultaat altijd samengaan. Al vele jaren is NSC één van de hoogst spelende kleine clubs in het midden van het land. Sinds 1933 is de Nijkerkse Sport Club actief.

De voetbal activiteiten bestaan zowel uit heren, dames, jeugd en G-Voetbal. Wekelijks zijn ongeveer 200 voetballers op de NSC Burcht actief en wordt de eer van de club hooggehouden. De spelers worden dagelijks gesupport door nog eens ruim 200 ondersteunende leden.

Het plezier, het sociale karakter en de aanpakkers mentaliteit van de leden kenmerken NSC. De vereniging waar levenslange vriendschappen ontstaan en waar vele leden de club hun gehele leven loyaal blijven.

Meer dan alleen voetbal

Naast voetbal worden er vele andere activiteiten op de NSC Burcht georganiseerd om het plezier bij de vereniging nog verder te vergroten.

Voor de jeugd worden vele activiteiten georganiseerd zoals het jaarlijkse Sinterklaasfeest en het Jeugdkamp. De volwassen leden blijven naast en na hun actieve voetbal activiteiten als hardloper, wielrenner of darter bij de club betrokken.

De leden zijn trots op de mooi gelegen en bosrijke omgeving van de NSC Burcht, dat op een van de mooiste locaties van Nijkerk gelegen is. Geheel in lijn met de naam van de Nijkerkse Sport Club worden hier jaarlijks, door NSC leden, grootse sport evenementen georganiseerd. Voorbeelden hiervan zijn het jaarlijkse Koppels Dart toernooi, het Jan Blok toernooi, de Snertloop, de Klinker Classic en Derry Christmas voor onze wielrenners.