De Club, Nieuws, Spelers

Nieuwe trainer NSC 2: Michael Ossel

NSC Nijkerk heeft Michael Ossel aangesteld als de nieuwe trainer van NSC 2 voor het seizoen 23/24. Het bestuur zocht een trainer waarmee we de komende jaren mee vooruit kunnen en die kan bouwen aan een hecht team met toekomst. Ossel is een jonge, enthousiaste en gedreven trainer met ervaring in het trainen van jeugdteams. Hoewel dit zijn eerste stap is in het trainen van prestatieve senioren teams is het NSC bestuur ervan overtuigd dat Ossel de juiste match is voor het jonge NSC 2 team en dat hij hen zal helpen om zich op een hoger niveau te ontwikkelen.

Ossel zal de trainingsavonden samen vervullen met Bart van Boeijen, die al enige tijd betrokken is bij NSC Nijkerk en het team goed kent. Ook Bart heeft zich de afgelopen jaren binnen NSC voornamelijk als assistent trainer bewezen maar zal dit jaar zelfstandig de dinsdagavond voor zijn rekening nemen. Ossel is blij met de nieuwe samenwerking en uitdaging en kijkt er naar uit om met het team aan de slag te gaan.

Ossel heeft ervaring in het trainen van jeugdteams van F-pupillen tot C-junioren en heeft vorig jaar bij Veensche Boys 7 ook enige ervaring opgedaan met het begeleiden van seniorenteams. Ossel is in het bezit van TC3 jeugd en beschikt over brede oefenstof en sociaal vermogen. Hij is eerlijk en gedreven om het beste uit zijn spelers te halen.

Ossel is 31 jaar oud en woont in Nijkerk. Hij werkt al 6,5 jaar als financieel administrateur bij Dedimo en is samenwonend met zijn vriendin. Hoewel Ossel vorig jaar heeft aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in de functie, begon het toch te kriebelen en heeft hij  besloten om zich weer te gaan richten op het trainen van senioren teams.

Het bestuur van NSC Nijkerk is ervan overtuigd dat Ossel met zijn enthousiasme, ervaring en expertise een waardevolle aanwinst is voor de club en spelers. Het bestuur wenst Ossel veel succes en kijkt uit naar een langdurige en vruchtbare samenwerking.