Businessclub nieuws, De Club, Nieuws

NSC Nijkerk moderniseert en verduurzaamt accommodatie met nieuwe Business Club ruimte

Voetbalvereniging NSC Nijkerk is momenteel bezig met een ambitieus moderniserings- en verduurzamingsproject van haar accommodatie. De club zal binnenkort een eigen Business Club ruimte openen, speciaal bedoeld voor netwerk- en zakelijke activiteiten. De voormalige jeugdbestuurskamer en opslagruimte daarachter worden samengevoegd om deze nieuwe ruimte te creëren.

De bouw is momenteel in volle gang en naar verwachting zal deze voor de bouwvak vakantie zijn afgerond, waarna nog de inrichting zal plaatsvinden. Naast de Business Club zal er ook een nieuwe zonneteras worden gerealiseerd. Tegelijk met het verbouwen van de Business Club zal de buitenzijde van de kantine worden gemoderniseerd en verduurzaamd.

Zowel het bestuur van de voetbalvereniging als het bestuur van de Business Club zijn verheugd met deze gezamenlijke aanpak. Het jeugdbestuur zal met haar vergaderingen gebruik maken van de hoofdbestuurskamer en het wedstrijdsecretariaat blijft welkom in de nieuwe Business Club ruimte.

Zoals op de foto’s zichtbaar is, kwamen tijdens de sloop nostalgische herinneringen boven zoals de originele muur van de oude NSC kantine en het Geel Blauwe sjaaltje die onder de oudere leden zeker herkenning zal oproepen.

Met deze investeringen van zowel de Business Club als de voetbalvereniging wil NSC Nijkerk haar accommodatie toekomstbestendig maken en haar leden en bezoekers een nog betere ervaring bieden. De club kijkt uit naar de opening van de nieuwe Business Club en de verdere ontwikkelingen van haar accommodatie.