De Club

Woensdag 10 mei NSC – IJsselmeervogels

Beste voetballiefhebbers,

Op woensdagavond 10 mei om 19:00 uur vindt er een bijzondere G-voetbal wedstrijd plaats tussen NSC Nijkerk en IJsselmeervogels. Deze wedstrijd zal worden gespeeld op Sportpark “de Burcht” in Nijkerk en is een ontmoeting tussen twee teams die alles zullen geven op het hoofdveld.

Het G-team van IJsselmeervogels is een team voor spelers met een beperking en zij zullen zich volledig inzetten om deze wedstrijd te winnen. NSC Nijkerk, een ervaren en succesvol team, zal uiteraard hun best doen om de punten op de Burcht te houden.

Kom naar Sportpark “de Burcht” om deze spannende en inspirerende wedstrijd bij te wonen. Het belooft een geweldige avond te worden, waarbij het plezier van het spel en de sportiviteit voorop staan.

We nodigen iedereen uit om te komen kijken en de spelers te steunen in deze mooie wedstrijd. Mis het niet!

Met vriendelijke groet,

Organisatie G-voetbal wedstrijd NSC Nijkerk – IJsselmeervogels.