De Club, Selectie nieuws

Luuk van Vlerken verruilt Sparta Nijkerk voor NSC Nijkerk

Aankomend seizoen zal Luuk van Vlerken de kleuren van NSC Nijkerk verdedigen. Met ingang van seizoen 2023/2024 zal de 19-jarige verdediger het blauw gele shirt weer dragen na een uitstap bij buurman Sparta Nijkerk. De bij NSC Nijkerk opgegroeide verdediger hoopt een plek te bemachtigen binnen de selectie van de 1e klasser uit Nijkerk. “Ik heb altijd in de jeugd bij NSC gevoetbald tot 14-jarige leeftijd, toen heb ik de overstap naar Sparta Nijkerk gemaakt en heb ik vervolgens diverse selectieteams doorlopen. Ik heb een ontzettend leuke tijd bij Sparta Nijkerk gehad maar ik wil graag de uitdaging aan gaan om terug te komen bij mijn oude club en een plek bij de selectie te bemachtigen. Ik kijk er naar uit om volgend seizoen weer terug te zijn bij NSC en veel wedstrijden te voetballen en ervaring op te doen op een goed niveau.”

De businessclub is blij Luuk volgend seizoen te zien op De Burcht en wenst hem veel succes en speelminuten toe!