De Club, Nieuws

Paaseieren zoeken voor de jeugd

Beste vrienden van NSC Nijkerk,

We willen graag even stilstaan bij het fantastische evenement dat plaatsvond op 10 april: het paaseieren zoeken op het hoofdveld van NSC!

Wat was het een groot succes! De jeugd, samen met hun vriendjes en vriendinnetjes, genoten van een heerlijke activiteit vol plezier. De blijdschap en opwinding op hun gezichten tijdens het zoeken naar de verstopte paaseieren was hartverwarmend.

We willen graag onze dank uitspreken aan de organisatoren die dit evenement mogelijk hebben gemaakt.
We hopen dat iedereen heeft genoten van het paaseieren zoeken en we kijken alvast uit naar de volgende editie. We willen graag alle kinderen uitnodigen om volgend jaar weer deel te nemen aan deze leuke en gezellige activiteit op het hoofdveld van NSC.

Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van dit evenement en laten we nog vele mooie momenten samen creëren!

Met sportieve groeten,
Het NSC Nijkerk jeugdbestuur