Samen op weg naar 100 jaar NSC

Uitnodiging “Samen op weg naar 100 jaar NSC”

Datum          :  24-04-2023

Aanvang       : 19.30  Locatie         :  Kantine  Inleiding:

De afgelopen maanden hebben we samen met de KNVB gekeken naar verbeteringen ten aanzien van groei en visie voor de toekomst van NSC Jeugd. Zo hebben we op 28-10-2022 een eerste sessie gehad waarin we hebben gekeken naar visie, jeugdgroei en wat is onze identiteit.

Op 16-11-2022 hebben we vanuit het jeugdbestuur een 2e sessie georganiseerd samen met Procesbegeleider Remco Voorhorst (SPN) die aan ons gekoppeld is door de KNVB. Samen met hem hebben we goede inzichten gekregen over diverse onderwerpen, zoals ledengroei, uitstraling, beleid etc.…

08-02-2023 hebben we een bijeenkomst georganiseerd waarin Remco Voorhorst (SPN) de begeleiding heeft verzorgd.

Vanuit alle niveaus waren er personen aanwezig. (Trainers, ouders, vrijwilligers, bestuur)

Tijdens deze sessie kwamen we er snel achter dat we heel veel punten delen, zoals dat er bij Nsc voor iedereen plek is, we plezier bij onze kids vooropstellen, we de persoonlijke aandacht belangrijk vinden, we heel goed zijn in het organiseren van events voor Nsc leden. Kortom een mooie start om nu “SAMEN” verder te bouwen aan de groei van onze vereniging.

Samen met jullie willen we verder gaan bouwen aan de groei van NSC Nijkerk. Daarvoor hebben we jullie hulp nodig om dit samen te gaan realiseren.

Vanuit NSC Nijkerk willen we jou van harte uitnodigen te participeren tijdens deze bijeenkomst.

Tijdens deze bijeenkomst zullen we jullie meenemen in de diverse onderwerpen, zoals ledengroei, werken aan ons merk etc.

De doelstelling is dat we een zo groot mogelijke groep bij elkaar gaan brengen voor een breed draagvlak en communicatie.

Wees vrij als je deze uitnodiging ontvangt door het te delen met een zoveel mogelijke mensen binnen de vereniging. Hoe mooi zou het zijn als we met meer vrijwilligers samen NSC kunnen laten groeien! Durf te dromen!

We willen jullie vragen via de mail of persoonlijk te reageren of je aanwezig bent.

Mail naarNsc@hoefijzer.info of meld je persoonlijk aan bij Cees de Vos (Jeugd Bestuur)  We zien je graag op 24-04-2023 Om 19.30!

Met vriendelijke groet,

Jeugd Commissie NSC Nijkerk.