Businessclub nieuws,

Timmer-GWW van Brons naar Zilver.

Timmer-GWW heeft besloten om zijn brons businessclub lidmaatschap op te waarderen naar zilver bij NSC Nijkerk. Het bedrijf is al geruime tijd actief betrokken bij de vereniging en is enthousiast over de kansen die de upgrade van het lidmaatschap zal bieden.

Als zilveren lid van de NSC Businessclub zal Timmer-GWW toegang hebben tot verschillende exclusieve evenementen en businesshome. Dit biedt het bedrijf de mogelijkheid om hun netwerk te vergroten en nieuwe zakelijke relaties te ontwikkelen. Daarnaast krijgt Timmer-GWW ook meer zichtbaarheid binnen de lokale gemeenschap en kan het bedrijf zijn merkimago verder uitbouwen.

De vereniging is ook blij met de upgrade van het lidmaatschap en verwelkomt Timmer-GWW als een belangrijk lid van de NSC Businessclub. De vereniging is er trots op om samen te werken met ambitieuze bedrijven zoals Timmer-GWW en de banden tussen de lokale gemeenschap en het bedrijfsleven te versterken.

Het managementteam van Timmer-GWW is verheugd over de stap om het lidmaatschap bij NSC Nijkerk te upgraden en kijkt ernaar uit om betrokken te blijven bij de vereniging en nieuwe mogelijkheden te ontdekken. Het bedrijf ziet deze stap als een belangrijk onderdeel van zijn groeistrategie en is optimistisch over de kansen die dit lidmaatschap zal bieden voor de toekomst