Businessclub nieuws, Selectie nieuws

Van de Geest en Vedder verlengen met een jaar

NSC Nijkerk is blij te vermelden dat hoofdtrainer Ruud van de Geest en assistent-trainer Jari Vedder hun contract hebben verlengd met een jaar en dus ook in het seizoen 2023-2024 voor de groep zullen staan. Er hebben goede gesprekken plaatsgevonden en er is een mooi plan opgesteld voor het nieuwe seizoen. Ruud van de Geest gaat daarmee vormgeven aan een tweede seizoen bij NSC Nijkerk. Voor Jari Vedder is dit zijn vierde seizoen bij ons vlaggenschip.

“Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij NSC. Er is op dit moment een leuke, getalenteerde, spelersgroep en de samenwerking met de staf verloopt goed. Deze factoren leiden tot goede resultaten. De doelstelling voor dit seizoen is eindigen op een veilige plaats”, aldus van de Geest. “We maken veel plezier met elkaar en werken hard als team. Het harde werken en de wil om te winnen is erg belangrijk. Hier willen we verder aan bouwen”.

Jari Vedder is bezig aan zijn derde seizoen als assistent-trainer bij de club en plakt er nog een jaar aan vast. “Dit seizoen is een lastig seizoen geweest tot voor kort. De samenwerking met Ruud is erg prettig. Hij brengt discipline, karakter en plezier. We denken over veel dingen hetzelfde maar kunnen elkaar ook scherp houden”, aldus Vedder. “Toen Ruud aangaf graag nog een jaar door te gaan, hoefde ik er geen seconde over na te denken. Het verhaal van de club spreekt mij ook aan. Een goede match dus”.

Ook Rijk Hop heeft aangegeven graag verbonden te blijven aan het eerste elftal. Rijk is erg belangrijk als teammanager en staat ook vaak op het veld om te ondersteunen bij de trainingen. Hij is al jaren van grote waarde binnen de club. Wij zijn daarom ook erg verheugd te melden dat Rijk ook volgend jaar verbonden blijft aan de club. De keeperstrainer voor het nieuwe seizoen is gevonden in de naam van Robert van de Bunt. Robert is geen onbekende binnen de vereniging. Hij stond meerdere jaren onder de lat bij de Blauw-Gelen. Wij wensen “Buntje” veel succes met zijn nieuwe stap als keeperstrainer.

Wij zijn ontzettend blij met de ontwikkelingen rondom de staf voor het nieuwe seizoen en kijken uit naar wat er komen gaat.