Nieuws, Wedstrijden

Positie: Links midden
Favoriete voetbalclub: AJAX
Favoriete voetballer: Messi
Hobby’s: Buiten spelen, Voetballen, Zwemmen, Lego, Trampoline springen, Gamen: (Roblox, MineCraft, Lego star-wars, Fortnite)
Wat zou jij graag bij NSC willen bereiken: Lekker blijven voetballen tot aan NSC-1!!
Voorspelling van de wedstrijd: 2 : 0
Misschien een klein verhaaltje over jezelf en NSC? Ik woon in Nijkerk, ben 10 jaar en zit op de PrinsWillemAlexanderschool in groep 6. Ik heb geen broertjes of zusjes maar wel erg leuke vrienden, waar ik vaak mee ga spelen. Ook vind ik het erg leuk om in het weekend samen met papa naar de Formule 1 te kijken of met mama samen te knutselen. Speelt al vanaf zijn 8e – nu ruim 3 jaar – bij NSC. Begonnen bij de JO8 samen met zijn grote vriend Sam Baatje. Het trainen vind ik erg leuk en we doen leuke oefeningen.