Nieuws, Spelers

Nick van den Akker keert terug bij NSC

NSC heeft de eerste aanwinst voor seizoen 2022/2023 binnen. De ervaren verdediger Nick van den Akker komt aankomende zomer over van Valleivogels. De 28-jarige Nijkerker speelde tussen 2012 en 2015 al drie seizoenen voor NSC en keert dus terug op De Burcht.

Nick: “Het voelt goed om aankomend seizoen weer bij NSC te spelen, een stapje weer omhoog. In mijn eerste jaren als senioren-voetballer heb ik hier mooie tijden gekend, met als hoogtepunt de promotie in 2014 naar de hoofdklasse. Hoewel ik toen nog vooral als middenvelder speelde, heb ik mij in de tussentijd (Nieuwland, Sparta Nijkerk 2 en Valleivogels) ontwikkeld tot centrale verdediger, al kan ik ook nog steeds als middenvelder uit de voeten. De ambitie van NSC om met meer jongens uit de omgeving te gaan spelen spreekt mij aan en dus kijk ik er naar uit om volgend jaar weer in het geel-blauw te spelen!”