De Club, Nieuws

In de voetsporen van zijn vader:

Het bestuur is blij om de nieuwe assistent-trainer van NSC 1 bekend te maken.

Jari Vedder volgt zijn vader Theo op als assistent-trainer van NSC 1.

Afgelopen vrijdagavond werd tijdens een besloten bijeenkomst van de spelersgroep afscheid genomen van Theo.

Theo blijft nadrukkelijk verbonden aan NSC vanwege zijn functie bij de Business Club en gaat weer spelen in NSC 3.

Jari stelt zichzelf even voor:

Mijn naam is Jari Vedder. Voor velen een bekende naam binnen de vereniging.
Ik ben 24 jaar, woonachtig in Nijkerk en al sinds mijn geboorte lid van NSC Nijkerk.

Enige tijd geleden ben ik door het bestuur benaderd met de vraag of ik als assistent-trainer van Mark wilde aansluiten bij het eerste. Dat is natuurlijk een geweldige kans om mij als NSC’er door te ontwikkelen op trainersgebied. Ik ben ook erg trots dat ik deze kans krijg binnen mijn eigen club.

Ik heb vorig seizoen de JO17-1 getraind met Bart van Boeijen. Voorheen heb ik als trainer ook de nodige ervaring opgedaan bij andere verenigingen maar dit altijd gepaard met een functie binnen NSC Nijkerk.

Het gaat een ontzettend sportieve maar vooral leerzame periode voor mij worden.

We gaan er een mooi seizoen van maken.
Hopelijk zie ik jullie snel langs de lijn op onze prachtige Burcht!

Jari

Comments are closed.