Zomer fit met Fortius

Ook dit jaar biedt Fortius Fysiotherapie het ZOMERFIT abonnement aan. Dit abonnement is exclusief voor alle leden van V.V. Sparta Nijkerk, NSC Nijkerk, s.v. Veensche Boys en K.V. Sparta Nijkerk.

Preventieve training verkleint de kans op blessures aanmerkelijk. Onder begeleiding van een professionele fysiotherapeut werk je aan kracht, coördinatie en stabiliteit. Samen zorg je ervoor dat jij zo FIT mogelijk het nieuwe seizoen in gaat en de kans op blessures verlaagd.

Je krijgt een intakegesprek waarin we jouw doelen bepalen. Verder wordt er een persoonlijk trainingsschema voor je gemaakt en bouwen we dit programma samen met je op. Daarna kan je 2x per week sporten onder professionele begeleiding in de maanden juli en augustus.

Kom trainen in onze grote oefenzaal met geavanceerde apparatuur. Ook in het weekend zijn wij geopend.

Meld je nu aan!

Telefonisch (033-2461747) of per mail info@fortiusfysiotherapie.nl

Kosten: €50 voor intake en 2 maanden sporten

Reviews:

Afgelopen jaar het Zomerfit abonnement van Fortius gevolgd. Samen met fysiotherapeut Jarno een passend schema gemaakt die gericht was op mijn eigen sport. Hierdoor kon ik topfit starten aan het nieuwe seizoen en gelijk het maximale eruit halen. Echt een aanrader!

Bryan Burgerhout – speler Sparta 1

Ik heb gebruik gemaakt van het Zomerfit abonnement. In de korfballoze periode wilde ik graag blijven sporten en Fortius heeft me daar goed bij geholpen. Met ontzettend fijne begeleiding heb ik gewerkt aan mijn conditie, kracht en enkelstabiliteit vanwege eerdere blessures. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik fit begon aan het nieuwe seizoen en klaar was voor het oefenprogramma en de selectietrainingen, wat mij absoluut heeft geholpen.

Leon Woudenberg – speler Sparta korfbal 1

Ik heb het Zomerfit abonnement als heel prettig ervaren! Vanwege een scheenbeenbreuk heb ik dit abonnement gebruikt om sneller fit te worden. Dankzij de professionele hulp van de fysiotherapeuten, die ook echt naar je luisteren, heb ik mijn kracht, (core)stabiliteit en conditie kunnen verbeteren.
Maar misschien het allerbelangrijkste voor mij, ik heb het vertrouwen in mijn eigen lichaam terug gewonnen!

Betrokken – Juiste tips & tricks – Heel open, als in locatie maar ook onderling – Gezelligheid

Rodney Hop – speler Veensche Boys 2