De Club, Nieuws

Van het Bestuur

Dinsdag 31 maart heeft de KNVB besloten het amateurvoetbal dit seizoen niet te hervatten als gevolg van de corona ontwikkelingen. Gezondheid staat voorop.

NSC de afgelopen maanden

Gedurende de afgelopen maanden is er bij NSC echter niet stil gezeten. Een aantal voorbeelden zijn de eerste wedstrijd (overwinning) van ons Jong NSC team, de eerste wedstrijd van ons G-Team, de gezellige Nijkerkse Surprise Caraoke, de introductie van de nieuwe NSC website en alle filmpjes van hooghoudende NSC’ers op social media. Super leuk en hou vol!

NSC Initiatieven

Het Jan Blok toernooi hebben we helaas moeten cancellen. Maar voor de NijSoCo houden we nog een (kleine) hoop en werken we aan alternatieve scenario’s zo lang dat in lijn is met de RIVM richtlijnen. Half mei zullen we hier weer over berichten. Ook wordt deze voetballoze tijd gebruikt voor de grote schoonmaak van de kantine. De gesprekken met de gemeente over locatie lopen nog. Tenslotte hebben we goed nieuws ontvangen dat de boiler de komende weken zal worden vervangen.

Corona maatregelen

Het beleid van het bestuur is erop gericht om NSC door deze woeste wateren te begeleiden en tegelijkertijd goed voor te bereiden op het komend jaar. Zo heeft het bestuur een aantal kosten reducerende maatregelen genomen zoals een deel van de Energiekosten, een deel van de KNVB kosten, voorraad restitutie en loonkosten (met behulp van overheidsmaatregelen). Tegelijkertijd blijven een deel van de vaste kosten bestaan zoals onderhoud, belasting, KNVB en energie etc. en mist de club de horeca inkomsten. Met de genomen maatregelen hoopt het bestuur dit seizoen toch neutraal te kunnen afsluiten.
Volgende week zal de contributie worden geïnd. Indien er voor u een uitdaging ontstaat als  gevolg van de corona ontwikkelingen, dan kunt u daar het bestuur over berichten op secretaris@nsc-nijkerk.nl en werken we gezamenlijk aan een oplossing.

Toekomstige ontwikkelingen

De komende weken houden wij jullie op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de vereniging. Blijf daarvoor het nieuws op website volgen. Wij wensen jullie veel gezondheid toe.