De Club, Nieuws, Spelers

Eerste overwinning NSC Nijkerk VR1

De vrouwen 1 van NSC Nijkerk hebben hun eerste overwinning weten te boeken

Op zaterdagochtend half 11 begon de wedstrijd N.S.C. tegen vv De Kievieten. Heel snel kwam NSC op voorsprong door een mooi goal van Ruth. Vervolgens werd de tegenstander beter en scoorde zij helaas de 1-1 en liepen wij een beetje achter de feiten aan. De communicatie verliep binnen het veld niet helemaal lekker, waardoor zij de 2-1 maakt. Met deze stand gingen we ook de rust in.
Quirien zei dat de coach ons  wakker had geschud waardoor ze beter begon te lopen .  De tweede helft werd er beter gevoetbald en een kwartier voor tijd resulteerde dit in de 2-2 die Ruth weer prachtig maakte. De meiden bleven het strijden volhouden en kregen na een handsbal een vrije bal op een mooie positie die Celeste nam. Ze nam een grote aanloop en ramt de bal onder de muur door het doel in. Alle meiden van NSC waren door het dolle heen, maar het was nog wel 5 minuten spelen.  Deze laatste minuten was het alleen maar tegen houden om de overwinning binnen te halen. Toen de scheids af floot werden we helemaal gek!! De eerste overwinning van dames 1 is een feit!!
Wat een heeeerlijk gevoel, op naar vele volgende overwinningen!