SPONSOR MOGELIJKHEDEN

Bent u op zoek naar een manier om uw bedrijf te promoten en tegelijkertijd te netwerken met andere ondernemers? Dan is de Businessclub Vrienden van NSC dé plek voor u!

Als lid van onze club krijgt u toegang tot ons businesshome en bijeenkomsten, waarbij u kunt kennismaken met andere ondernemers uit de regio. U krijgt de kans om uw bedrijf te presenteren aan een breed publiek en nieuwe contacten te leggen die kunnen leiden tot samenwerkingen en kansen voor groei.

Maar dat is nog niet alles. Als lid van de Businessclub Vrienden van NSC geniet u ook van vele voordelen, zoals een hapje en een drankje tijdens wedstrijden van NSC Nijkerk. Uw bedrijf wordt bovendien vermeld op onze website, waardoor u nog meer exposure krijgt.

Als u kiest voor lidmaatschap bij de Businessclub Vrienden van NSC, kiest u voor een sterke en betrokken gemeenschap van ondernemers. Samen werken wij aan de groei van onze bedrijven en onze regio.

Word lid van de Businessclub Vrienden van NSC en ontdek wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen!

BUSINESSCLUB BRONS

Als brons businessclublid krijgt u toegang tot onze Businesshome tijdens wedstrijden van ons eerste elftal. Dit is de perfecte plek om nieuwe contacten te leggen met gelijkgestemde ondernemers en zakenlieden uit de omgeving. Netwerk onder het genot van een hapje en drankje en laat uw zakenrelaties zien dat u serieus bezig bent met het ontwikkelen van uw bedrijf.

Eén van de grootste voordelen van het Brons Businessclub-lidmaatschap is dat u wordt opgenomen in ons sponsornetwerk. Door uw bedrijf te associëren met een succesvolle voetbalclub, kunt u uw merk en producten promoten bij een breder publiek. Onze club heeft een grote schare fans en supporters, waardoor uw bedrijf al snel veel meer naamsbekendheid kan krijgen.

Dit alles bieden we aan tegen lage jaarlijkse kosten. Kortom, het Brons Businessclub-lidmaatschap is een slimme keuze voor elk bedrijf dat wil groeien, netwerken en genieten van voetbal op topniveau. Sluit u bij ons aan en ontdek de vele voordelen van ons businessclub-lidmaatschap!
  • 2 Clubcards die toegang geven tot het sportpark en onze Businessruimte bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Uitnodiging voor diverse activiteiten exclusief voor Businessclub-leden.
  • Vermelding op videopresentatie (1/3 standaard) in ons Businessruimte en Sportcafé.

BUSINESSCLUB ZILVER

Indien u met uw bedrijf ook zichtbaar aanwezig wilt zijn langs het veld op onze accommodatie, kies dan voor businessclub Zilver. Bij dit pakket krijg u naast de faciliteiten van het bronspakket ook de beschikking over een reclamebord aan het hoofdveld.
  • Uitnodiging voor diverse activiteiten exclusief voor Businessclub-leden.
  • Vermelding op videopresentatie (1/1 standaard) in ons Businessruimte en Sportcafé.
  • Vermelding op de website van de Businessclub.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 900 bij 65 cm.

KLEDINGSPONSOR

Naast de diverse sponsorpakketten bieden wij ook de mogelijkheid om kledingsponsor te worden van een van de teams. Hierbij wordt een volledig team voorzien van een clubtenue waarop uw bedrijfsnaam wordt vermeld. Zo bent u niet alleen aanwezig op de "De Burcht" maar ook op de velden bij andere verengingen. Onze relatiemanagers informeren u graag over de mogelijkheden.

• Voor meer informatie businessclub@bc-nsc.nl

BUSINESSCLUB DIAMANT

Als Diamant sponsor bij NSC Nijkerk maakt u optimaal gebruik van de mogelijkheden die er zijn om uw bedrijf een podium te geven bij de gezelligste sportvereniging van de Nijkerk.
  • 6 Clubcards die toegang geven tot het sportpark en onze Businessruimte bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Inschrijving op de nieuwsbrief van de Businessclub.
  • Logo op de uitgaande correspondentie van Businessclub.
  • Uitnodiging voor diverse activiteiten exclusief voor Businessclub-leden.
  • Vermelding op videopresentatie (1/1 advertentie) in ons Businessruimte en Sportcafé.
  • Vermelding op de website van de Businessclub.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 1500 bij 65 cm.
  • Vermelding op de homepage van website van NSC Nijkerk.

• businessclub@bc-nsc.nl

BUSINESSCLUB GOUD

Voor nog meer exposure is het Businessclub goudpakket zeker aan te raden. Hierbij is uw bedrijfsnaam nog prominenter aanwezig langs het hoofdveld.
  • 4 Clubcards die toegang geven tot het sportpark en onze Businessruimte bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Vermelding op de website van de Businessclub.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 1200 x 65 cm.

RECLAMEBORD SPONSOR

"Laat uw bedrijf groots opvallen langs ons hoofdveld! Met ons reclamebord vanaf 3 meter breed kunt u uw bedrijfsnaam en boodschap duidelijk overbrengen aan duizenden sportliefhebbers. Of het nu gaat om het promoten van een product, dienst, evenement of simpelweg het vergroten van uw naamsbekendheid, met ons reclamebord langs het veld bent u verzekerd van maximale exposure. Neem vandaag nog contact op voor de mogelijkheden en prijzen en zorg voor een impactvolle aanwezigheid langs ons hoofdveld!"
  • Reclamebord huur vanaf 3mtr
  • hulp bij de opmaak van uw design
  • Borden laten beplakken door uw eigen leverancier
  • reclamebord@bc-nsc.nl