Nijkerkse Speur en voetbal Challenge

De spannendste voetbal belevenissen speurtocht die beweging, voetbalskills en -kennis combineert

Iedereen welkom in de wijk Strijland

Vanaf 5 April kunnen alle kinderen in de gemeente Nijkerk deelnemen aan de Nijkerkse Speur en Voetbal Challenge. De spannendste voetbal belevenissen speurtocht die beweging, voetbal skills en voetbal kennis combineert.

In de Nijkerkse wijk Strijland heeft v.v. NSC een auto luwe speurtocht uitgezet. De Nijkerkse Speur en voetbal Challenge start en eindigt bij De Wulfshoeve. Op de route vind je acht voetbal challenges die in de vele speeltuintjes worden afgewerkt en worden elf voetbalvragen gesteld.

Voetbal Challenges en Kennis quiz

De voetbal challenges kunnen zijn om je bal via de glijbaan in een huisje te passen, een voetgolf oefening etc. Vragen die je kunt verwachten gaan over de Eredivisie, het Nederlands Elftal of over bekende spelers. De vragen zijn afgestemd op leeftijdscategorie. Aan het einde van de route kun je je antwoorden in een bus achterlaten.Het idee is ontstaan om in deze tijden een leuke, veilige en spannende voetbal uitdaging aan de jeugd en jongeren aan te bieden.

Mooie Prijzen

In April, Mei en Juni wordt er iedere maand een leuke prijs onder de deelnemers verloot. De kleinste jeugdleden kunnen een mooie NSC voetbal winnen en de rest een Playstation tegoedbon. Iedere maand maakt v.v. NSC een winnaar bekend via social media.   Daag je vader, moeder, broertjes, zusjes, vriendjes of vriendinnetjes uit.

Deelname formulier en Route

Download hier de route en het deelname formulier, pak je bal en ga van start!

Route

Deelnameformulier

Disclaimer

Er zijn niet zo veel auto’s op de route, maar let wel goed op!
Want meedoen aan de Challenge is geheel je eigen verantwoordelijkheid.